29 Ocak 2016 Cuma

Bana İkimizi Anlat



Bugün önceden okuduğum bir kitabı yayınlamak istiyorum sizlere. Çok beğenmiştim ama internette paylaşınca beklediğim tepkileri alamamıştım. Neyse çok uzatmadan ben kitabı anlatayım.Rüzgar çocukken yağmur adlı kızla bisikleti ile çarpışırlar.Ona bir anda aşık olur.Ama karşılıklı değildir.Ona olan duygularını bir deftere yazmaya başlar.Yağmur berker diye birisiyle ilişkisi kötüye gittiği zamanlar hemen rüzgarın yanında olur.Onda ilgi bulduğunu düşünür.Rüzgar artık daha fazla yağmura olan ilgisini saklamamaya karar verir.Ve bir gün itiraf eder.Ama yağmurdan karşılık alamaz.Sonra da blog sayfası olarak “Mecaz Adam” adı altında insanlara duygularını dökmeye başlar.Yağmurun mesajlarını görür  ve oldukça şaşırır.Mesajın içinde rüzgara haksızlık yaptığına dair bir yazı geçmektedir.Sonra da yağmura geri dönecektir.

Yazarı:Ahmet Batman

Sayfa sayısı:184

0 yorum:

Yorum Gönder