8 Ocak 2016 Cuma

Boleyn Kızı





Merhaba arkadaşlar.Ben yeni katıldım aranıza.Bu blogu kitaplar hakkındaki merakınızı gidermek amacıyla açtım.Umarım yardımcı olurum.İlk sizlerle paylaşmak istediğim kitap “BOLEYN KIZI”.İlk başta kitabı elime aldığımda sayfa sayısı çok diye yarıda bırakmaktan korktum.Ama hiç de yarım bırakmadım.Hepsini okudum bitirdim.Çok sürükleyici bence.Konusu mary boleyn çok genç yaşta evlendirilir.Sonra saraya gelip krala aşık olur kral da ona.Sonra kraldan bir kız bir erkek çocuk doğurur.Kral sonra mary boleyn’e karşı ilgisi tamamen söner.Bundan sonra anne boleyn’e yönelir.Anne boleyn mary boleyn’in ablasıdır.Anne boleyn ve mary boleyni rekabet etmeye zorlarlar.Anne ile kral arasında bir aşk başlar.Ama aşkın sonu iyi bitmez.Anne boleyn kralı elde etmek için türlü türlü planlar yapar.Ve başarısız olur.Anne boleyn sadece ilk çocuğu sağ doğurur diğerleri ölü doğar.Ama ilk çocuğu da kızdır.Oğlan çocuğuna ihtiyacı vardır. Marry boleyn’in oğlunu kendi oğluymuş gibi sahiplenir.Sadece mary boleyn bu olaylardan düzgün bir şekilde kurtulur.Tabi boleyn kızı seriymiş evde aylardır duruyordu bir okuyayım dedim.Seri şeklinde evimde yok maalesef.

YAZARI: PHILIPPA GREGORY

SAYFA SAYISI:820

0 yorum:

Yorum Gönder