21 Ocak 2016 Perşembe

Ölünceye Kadar Seninim

Bugün bitirdiğim bir roman daha.İlk başta çok anlamamıştım açıkçası kitabın sonlarına doğru daha da netleşmeye başladı.Süha rikkat bir romancıdır hatta psikolojisi bayağı bozuktur.İç monolog ve hayatından bazı bölümleri sunmuştur bize.Bana karışık geliyordu anlatımları ama birazcık sabredin sonuna doğru her şeyi daha net anlıyorsunuz.Kardeşi nimet adındaki bir kızdır.Avni bey ile evlenir.Çocuk doğuramaz çünkü kısırdır.Avni bey nimeti aldatır.Nimet de affeder.Süha rikkatin kafasında sürekli çağrışımlar vardır.Ferit süha rikkati terk ettiğinde yalnızlığı başlar.Olaylar belli bir sırada takip etmediği için biraz anlamakta zorlanabilirsiniz.Süha rikkat yalnızlaştıkça hayattan hiçbir beklentisi de kalmamıştır.Kadın şizofrendir ve gençliğinde yaşadıkları onu şizofreniye sürekleyecektir.Araştırmalarıma göre selim ileri ile bu romanı arasındaki benzerlikler de varmış.Selim ileri de mutsuz zamanlar geçirmiş,yalnızlığı bu romana yansımıştır.

YAZARI:SELİM İLERİ 
SAYFA SAYISI:280

2 yorum:

belguzaranne dedi ki...

ıyı akşamllar bende bazen okuduğumu anlamıyorum tekrar okuyorum

belguzaranne dedi ki...

mrb erkekler hep erkekler aldatmasal sardım

Yorum Gönder