17 Ocak 2016 Pazar

Benim Yolum


Sonunda çoğunluğun beklediği şey oldu.İşte aamir khan’ı anlatan bir kitap çıktı.İnternetten sipariş edip aldırdım.Daha ucuza geldi.Kitap aamir khanın çocukluğundan günümüze kadar olan hayatını anlatmaktadır.Bir çok filmi nasıl çekildiğini,filmlerini çekerken hangi zorluklarla karşılaştığını,eleştirmenlerden ne tür tepkiler aldığını anlatıyor.Ben okumanızı tavsiye ederim.Çünkü kitapta aamir khan hakkında bilmek istediğiniz bir çok şey burada.Özellikle de aamir khan hayranıysanız.Hatta kitabın arka sayfalarında aamir khanın filmografisi,ödüller ve onur nişanları,unutulmaz melodiler hakkında bilgi verilmiş.Sonra da filmlerindeki resimleri var.Gençlerin kalbini gümbür gümbür atmasına sebep olan çikolata çocuktan hint sinemasının dönüm noktası sayılan filmlere uzayan yolculuğuyla parlamış bir yıldız olarak bilindi.

“Eğer bir şeyleri değiştirmek istiyorsak,hepimizin içine dürüst bir şekilde bakması,yanlış bulduğu şeyleri düzeltmek için çalışması gerek.O zaman toplum genelinde büyük bir değişim yaşanır”
“Mezuniyete inanmıyorum.Bir işte gerçekten iyi olmak istiyorsanız onu öğrenmelisiniz.Ben de bunu yaptım.Büyük bir karardı.”

Aamir Khan

Yazarı:Christina Daniels
Sayfa Sayısı:320

0 yorum:

Yorum Gönder