14 Şubat 2016 Pazar

Küçük Prens



Bugün sizlere önceden okumuş olduğum küçük prens romanından söz edeceğim.Ben çok beğenmiştim üstelik indirimli bir fiyata almıştım internetten sitenin ismi liste kitaptı.Çok merak etmiştim.Okuyucuların yorumu da oldukça iyiydi.İlk başta küçük prens kitabının neyi anlattığından bahsedeyim.Kaza yapan pilot çölün ortasında yapayalnız kalmıştır.Uyandığı zaman bir küçük prensle karşılaşır.”Bana bir koyun çizer misin der?” ve pilot ne çizerse çizsin bir türlü beğenmez.Sonunda küçük bir kutu çizip koyunun burada olduğunu söyler.Küçük prens de bunu beğenir.Sonra pilota karşılaştığı kişileri ve gittiği gezegenleri anlatır.En sonunda ise herkes ait olduğu yere döner.
Küçük prensin filmi de çıktı fragmanını sizlere veriyorum şimdi eğer beğenirseniz ve internete düştüyse kolaylıkla izleyebilirsiniz.

Yazarı:Antoine de Saint-Exupéry
Sayfa Sayısı:112

0 yorum:

Yorum Gönder